۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۷:۳۵

محمود حیدری در گفتگو با مهر:

مسابقات دو ستاره سوارکاری را با جایزه 50 هزار فرانکی برگزار می‌کنیم

مسابقات دو ستاره سوارکاری را با جایزه 50 هزار فرانکی برگزار می‌کنیم

سرپرست فدراسیون سوارکاری با اشاره به برگزاری مسابقات دو ستاره در ایران گفت: در تلاش هستیم با در نظر گرفتن جایزه 50 هزار فرانکی این رقابتها را در کشورمان برگزار کنیم.

محمود حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی در کشورمان خاطرنشان کرد: از آنجا که اسب‌های شخصی ما می‌توانند در مسابقات کشورهای آسیای میانه حضور پیدا کنند در تدارک هستیم تا آنها هم در ایران به مسابقه بپردازند. برای همین مسابقات دو ستاره بین‌المللی را مد نظر قرار داده‌ایم.

وی افزود: با برخی کشورهای اروپایی نیز مکاتباتی انجام داده‌ایم تا آنها نیز در مسابقات پرش شرکت کنند. برخی از ورزشکاران اروپایی که با سوارکاران ما در ارتباط هستند را دعوت کرده‌ایم که آنها با مجوز فدراسیون جهانی و با اسب‌های امانی در این مسابقات حاضر شوند.

سرپرست فدراسیون سوارکاری ادامه داد: باید مجوز فدراسیون جهانی را بگیریم تا با استانداردهای جهانی این رقابتها را برگزار کنیم. این مسابقات در رنکینگ جهانی نیز تاثیرگذار خواهد بود و پس از سال‌ها یک بازتاب بین‌المللی را در رشته سوارکاری ایران شاهد خواهیم بود.

حیدری خاطرنشان کرد: یکی از شرط‌های اصلی برگزاری مسابقات دو ستاره این است که جایزه آن باید 50 هزار فرانک سوییس باشد. ما به دنبال اسپانسر هستیم تا در دو سه ماه آینده این رقابتها را برگزار کنیم و البته باید بگویم تلاش‌های خوبی در این باره صورت گرفته و به نظر می‌رسد در گرفتن اسپانسر مشکلی نداشته باشیم.

کد خبر 2066902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha